021-88861815

تیام وبلاگ

جمعی از مطالب وندینگ ماشین ها در جهان

5 مزیت داشتن دستگاه وندینگ قهوه

مزیت وندینگ قهوه
دستگاه‌های فروش خودکار قهوه نه تنها مد روز هستند، بلکه کاربردی نیز هستند. در اینجا تنها چند مورد از مزایای داشتن وندینگ قهوه در محل کار آورده شده است.


1. بهره وری بیشتر
داشتن وندینگ قهوه و چای در دفتر به این معنی است که هیچ کس مجبور نیست برای دریافت کافئین خود محل کار را ترک کند. خارج شدن برای گرفتن یک فنجان قهوه می‌تواند زمان زیادی را از انجام کارها بگیرد. رفتن به کافه یک فرار آرامش بخش برای کارمند نیست. آن‌ها باید با ترافیک مبارزه کنند، در صف بایستند، و سپس دستورات هرکسی را که گفتند: " می‌توانی چیزی برای من بیاوری؟" گوش کنند. دستگاه فروش خودکار قهوه تنها راه حل روشن است.


2. قابل اعتماد هستند

همه ما زمانی که کافه مملو از مشتریان است، تجربه خرید قهوه را داشته‌ایم. شما منتظر می‌مانید تا در نهایت قهوه‌ای بنوشید که یا فوق العاده آبکی است یا 1 درصد قهوه و 99 درصد خامه و شکر است. با یک دستگاه فروش خودکار نوشیدنی گرم، لازم نیست نگران ثبات سرویس یا مدت زمان آن باشید. به علاوه، همیشه 24 ساعت شبانه روز باز است.


3. مقرون به صرفه هستند
اگر یک کافه راه اندازی کنید، نیاز به استخدام نیروی کار و خرید تجهیزات دارید و  قبل از اینکه متوجه شوید هزینه ارائه قهوه افزایش می یابد. خوبی دستگاه فروش قهوه ارزان بودن آن در مقایسه با گزینه‌های دیگر است.


4. آزادی انتخاب
شما می‌توانید ماشین‌هایی را برای هر سلیقه ای پیدا کنید. این وندینگ‌ها فقط به قهوه نیز محدود نمی‌شوند. آنها می‌توانند هر یک از نوشیدنی‌های داغ مورد علاقه شما مانند شکلات داغ و البته چای را درست کنند. همه چیز بستگی به این دارد که چقدر تنوع می‌خواهید و چقدر می‌خواهید هزینه کنید. شما در انتخاب دستگاه آزاد هستید. این همه از مزایای یک باریستای خانگی با لمس یک دکمه است.


5. تعمیر و نگهداری کم
یک ماشین فروش اتوماتیک نیازی به نیروی اضافی یا فضای زیادی ندارد. تنها چیزی که نیاز دارید این است که با شرکتی قرارداد ببندید که دستگاه را نگهداری و سرویس کند. وندینگ‌ها برای استفاده بسیار تمیز هستند. همه چیزهایی که از فیلترها، دانه های قهوه و آب نیاز دارید، همگی در داخل دستگاه هستند و آماده سازی به صورت خودکار انجام می‌شود.


چرا دستگاه فروش قهوه ندارید؟
قهوه به یک عنصر اصلی در محل کار تبدیل شده است و به نظر نمی رسد که محبوبیت آن به این زودی ها کاهش یابد. دستگاه وندینگ قهوه بهترین کیفیت و راحتی را برای کارمندان فراهم می‌آورد. این کار می تواند کارایی کارمندان شما را بهبود بخشد و این چیزی است که همه می توانند قدردان آن باشند.

 


شرکت تیام تجارت آروند پس از یک دهه فعالیت های تحقیقاتی و تجاری در زمینه دستگاه های قهوه ساز و وندینگ تمام اتوماتیک (Vending Machine) بخصوص نوشیدنی های گرم و سرد ، هم اکنون ارائه دهنده ی مطمئن دستگاه های لوکس نوشیدنی متناسب با ویژگی های فرهنگی ، الگوهای مصرفی و سطوح درآمدی در کشور میباشد.