021-88861815

تیام وبلاگ

جمعی از مطالب وندینگ ماشین ها در جهان

بهترین مکان‌ها برای دستگاه‌های وندینگ

وندینگ ماشین در بیمارستان
بیمارستان‌ها و مراکز درمانی
بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مکان‌هایی با حجم بالای رفت و آمد هستند. به طور کلی سه مکان معمول برای نصب وندینگ ماشین‌ها در این مراکز وجود دارد: اتاق‌های انتظار، اتاق‌های استراحت، اتاق‌های پذیرش. اکثر مراکز درمانی دارای اتاق‌های انتظار هستند که بیماران و همراهان آن‌ها می‌توانند برای مدت طولانی منتظر بمانند. به خصوص این که در بیمارستان‌ها، بسیاری از بوفه‌ها و کافه‌ها در شب تعطیل می‌شوند. اضافه کردن یک دستگاه وندینگ قهوه یا میان وعده در اتاق انتظار می‌تواند مکان بسیار خوبی باشد. علاوه بر این کارمندان به مکانی برای خوردن یک میان وعده یا نوشیدنی آسان نیاز دارند و یک دستگاه فروش خودکار در اتاق استراحت می‌تواند بسیار سودآور باشد. همچنین قرار دادن یک دستگاه وندینگ در نزدیکی قسمت پذیرش یک گزینه عالی می‌باشد زیرا می‌توان از یک دستگاه به بیماران، مراجعین و کارکنان خدمات رسانی کرد.


هتل‌ها
یکی دیگر از مکان‌های عالی برای یک دستگاه فروش خودکار 24 ساعته، یک هتل است. نکته‌ای که در مورد هتل‌ها باید به آن توجه کرد این است که افرادی که به هتل مراجعه می‌کنند مدت زمان قابل توجهی آنجا هستند. در حال حاضر، اکثر هتل‌ها رستوران دارند، با این حال، مواقعی وجود دارد که آنها یک وعده غذایی کامل نمی‌خواهند یا یک میان وعده کوچک خارج از ساعات سرویس می‌خواهند. دستگاه‌های وندینگ قهوه و اسنک می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز گزینه‌های غذا و نوشیدنی را در اختیار آن‌ها بگذارند. اما، جایگذاری وندینگ ماشین‌ها در داخل هتل‌ها مهم است. مهمان‌ها نمی‌خواهند برای خوردن میان‌وعده مسافت زیادی طی کنند. بهتر است که دستگاه‌های وندینگ در هر طبقه، نزدیک استخر و لابی قرار داده شوند تا بیشترین درآمد حاصل شود.


مجتمع های آپارتمانی
مجتمع‌های آپارتمانی (مخصوصاً مجتمع‌های بزرگتر) مکان‌هایی هستند که ساکنان زیادی دارند و اغلب گزینه‌هایی برای ارائه مواد غذایی، تنقلات و نوشیدنی در آن‌ها وجود ندارد. بنابراین اضافه کردن یک دستگاه فروش خودکار 24 ساعته یک امر ضروری به نظر می‌رسد. ساکنان وقتی در ساختمان در رفت و آمد هستند ، وقتی رستوران‌ها و کافه‌ها بسته هستند یا تمایلی برای بیرون رفتن از مجتمع برای خوردن میان وعده یا نوشیدنی ندارند، از وندینگ ماشین‌ها استفاده می‌کنند. دستگاه‌های وندینگ را می‌توان در  مکان‌های مشترک، نزدیک ورودی‌ها و خروجی‌های ساختمان، یا نزدیک سالن ورزش یا استخر قرار داد. این مناطق مشترک مکانی عالی برای ماشین های فروش خودکار هستند زیرا همه ساکنین به آنها دسترسی خواهند داشت.
 وندینگ ماشین در شرکت

شرکت‌ها
افراد زیادی در ساختمان‌های اداری بزرگ کار می‌کنند و ساعات طولانی را در محل کار می‌گذرانند. یک دستگاه وندینگ تنقلات و نوشیدنی و یا قهوه به کارمندان این امکان را می‌دهد که در حین کار یک میان وعده یا نوشیدنی سریع بخورند یا ممکن است زمانی برای صرف ناهار نداشته باشند. اگر وندینگ ماشین‌ها را در ساختمان‌های اداری با ۵۰ کارمند یا بیشتر قرار دهید، می‌تواند بسیار سودآور باشد.


مدارس و دانشگاه‌ها
مدارس و دانشگاه‌ها مکان بسیار خوبی برای ماشین‌های فروش خودکار هستند، زیرا دانش آموزان و دانشجویان اغلب در طول روز حداقل به یک میان وعده یا نوشیدنی نیاز دارند. وندینگ ماشین‌ها اگر در محل مناسب در این مدارس و دانشگاه‌ها قرار بگیرند می‌توانند بسیار سودآور باشند. در واقع صدها یا هزاران نفر می‌توانند هر روز در مسیر کلاس خود از دستگاه‌های وندینگ استفاده کنند. همچنین یکی از بهترین مکان‌ها خوابگاه‌ها هستند. دانش‌آموزان و دانشجویان تا دیروقت بیدار می‌مانند و درس می‌خوانند یا با دوستانشان صحبت می‌کنند و نمی‌خواهند برای خوردن تنقلات و نوشیدنی به بیرون از خوابگاه بروند. بنابراین، وجود یک وندینگ قهوه یا تنقلات و نوشیدنی های سرد می‌تواند بسیار مفید باشد.
 دستگاه وندینگ در فرودگاه
فرودگاه‌ها
اکثر مواقع ترافیک زیادی در فرودگاه‌ها وجود دارد و افراد زیادی در حال رفت و آمد هستند. این ترافیک، فرودگاه را به مکانی ایده‌آل برای یک ماشین فروش خودکار تبدیل کرده است. افراد زیادی هستند که ساعت‌ها قبل از پرواز به فرودگاه می‌روند یا ممکن است ساعت‌های طولانی در پرواز بوده‌اند. در حال حاضر، غذا و تنقلات در فرودگاه‌ها بسیار گران هستند، پس افراد کجا به دنبال تنقلات و نوشیدنی‌های مقرون به صرفه باشند؟ در دستگاه وندینگ شما.


باشگاه‌ها
باشگاه‌ها مملو از افرادی است که برای خوش اندام شدن یا داشتن زندگی سالم ورزش می‌کنند. ورزش کردن می‌تواند همه را از وزنه بردار گرفته تا دونده تشنه کند و اغلب اوقات افراد بطری آب خود را فراموش می‌کنند. بنابراین قرار دادن یک دستگاه وندینگ قهوه یا فروش خودکار نوشیدنی سرد که آب، نوشیدنی‌های انرژی زا و نوشیدنی‌های ورزشی ارائه می‌دهد، می‌تواند بسیار استراتژیک باشد. همچنین، فراموش نکنید که یک تمرین خوب به معنای اشتهای زیاد است. بنابراین، اگر قصد دارید یک وندینگ اسنک را در یک باشگاه ورزشی قرار دهید، مطمئن شوید که تنقلات سالم و غنی از پروتئین را ارائه می‌دهید.


مراکز خرید/مال‌ها
یک مرکز خرید یکی دیگر از مکان‌های عالی برای دستگاه‌های فروش خودکار می‌باشد. مردم همیشه برای خرید به مراکز خرید می‌روند و پس از چند ساعت گشتن، به احتمال زیاد به دنبال غذا و نوشیدنی می‌گردند. وجود یک وندینگ ماشین در داخل فودکورت، نزدیک به ورودی ها و خروجی ها و یا نزدیک فروشگاه‌های معروف محل مناسبی برای دستگاه فروش اتوماتیک است.

رستوران‌ها
ممکن است این سوال پیش بیاید که "چرا یک دستگاه فروش خودکار را در مکانی قرار دهید که غذا سرو می کند؟"  ممکن است کارمندانی داشته باشید که مایلند از آن استفاده کنند. گزینه دیگر این است که مشتریان نوشیدنی را برای برگشت به خانه استفاده کنند. فقط مطمئن شوید آنچه در دستگاه ذخیره می‌کنید با منو رقابت نمی‌کند. همچنین اگر رستورانی اقلام محبوبی داشته باشد که برای مدت زمان مناسبی خوب باقی می‌مانند، ممکن است با عرضه آن‌ها در وندینگ ماشین‌ها رونق تجارت خود را افزایش دهد. این امر مخصوصا گرفتن غذا در راه خانه از محل کار را بسیار آسان می‌کند.


ایستگاه‌های قطار، مترو و اتوبوس
مانند فرودگاه ها، ایستگاه های قطار نیز مکانی هستند که مردم اغلب در آنجا منتظر می‌مانند. در این مدت، این احتمال وجود دارد که آن‌ها بخواهند یک میان وعده با نوشیدنی بخورند. اگر دستگاه وندینگ قهوه و یا تنقلات و نوشیدنی سرد قرار دهید، شانس شما برای به دست آوردن درآمد ثابت، عالی است. علاوه بر این، ماشین‌های فروش خودکار می‌توانند به افرادی که از قطار پیاده می‌شوند نیز خدمت رسانی کنند.
 وندینگ ماشین در پمپ بنزین
پمپ بنزین‌ها
در اغلب موارد، پمپ بنزین‌ها دارای یک فروشگاه هستند. اما ممکن است زمانی که فروشگاه در شب بسته می‌شود، همچنان به یک دستگاه فروش خودکار نیاز داشته باشند. حتی اگر پمپ بنزین بسته باشد و متصدی نداشته باشد، مشتریان همچنان می‌توانند باک خود را با کارت اعتباری پر کنند. همین مشتریان ممکن است بخواهند از کارت خود برای خرید یک میان وعده یا نوشیدنی نیز استفاده کنند.


شرکت تیام تجارت آروند پس از یک دهه فعالیت های تحقیقاتی و تجاری در زمینه دستگاه های قهوه ساز و وندینگ تمام اتوماتیک (Vending Machine) بخصوص نوشیدنی های گرم و سرد ، هم اکنون ارائه دهنده ی مطمئن دستگاه های لوکس نوشیدنی متناسب با ویژگی های فرهنگی ، الگوهای مصرفی و سطوح درآمدی در کشور میباشد.