021-88861815

تیام وبلاگ

جمعی از مطالب وندینگ ماشین ها در جهان

فاکتورهایی که برای شروع یک کسب و کار وندینگ باید در نظر بگیرید

چیزهایی که قبل از خرید یک دستگاه وندینگ باید بدانید

انواع وندینگ ماشین

انتخاب محصول مناسب برای راه اندازی یک کسب و کار وندینگ ماشین موفق امری حیاتی است. دستگاه‌های وندینگ مختلفی وجود دارد که محصولاتی مانند قهوه و نوشیدنی‌های گرم، تنقلات، نوشیدنی‌های سرد و لوازم بهداشتی عرضه می‌کنند. دستگاه‌های اتوماتیک فروش مواد غذایی محبوب و ساده هستند، اما گزینه‌هایی برای دستگاه‌های خودکاری که محصولات ویژه ارائه می‌کنند نیز وجود دارد. شما باید بدانید که می‌خواهید کدام نوع را برای کسب و کار خود ارائه دهید.

اگر در حال راه اندازی دستگاه‌های وندینگ مواد غذایی هستید، می توانید یک تم را برای دستگاه‌های خود انتخاب کنید. برای مثال تهیه میان وعده های سالم در مدارس. زیرا مدارس می‌خواهند تغذیه مناسبی برای دانش آموزان فراهم کنند. به طور کلی، می‌توانید پیشنهادات خود را با فضای بازاری که می‌خواهید وارد آن شوید، تنظیم کنید.

به خاطر داشته باشید، کالاهای با قیمت بالاتر همیشه بیشترین سود را به همراه ندارند. یک مشتری ممکن است چندین بار در روز از یک دستگاه فروش خودکار نوشیدنی استفاده کند، اما ممکن است فقط یک بار در ماه یک محصول را از دستگاه فروش اتوماتیک شامپو خریداری کند.

هنگامی که در مورد محصول خود تصمیم گرفتید، مرحله بعدی پیدا کردن یک تامین کننده است. شبکه‌سازی و ایجاد ارتباط خوب با تامین کنندگان عمده فروشی بهترین راه برای تهیه عمده محصولات شما است. برخی از ارائه‌دهندگان همچنین قراردادهایی را برای تجهیز و نگهداری ماشین آلات شما در صورت موافقت با خرید همه لوازم از آن‌ها پیشنهاد می‌کنند.

مکان نصب دستگاه وندینگ

مکان نصب

مکان دستگاه‌های وندینگ شما به اندازه انتخاب محصول برای اجرای یک کسب و کار موفق بسیار مهم و حیاتی است. مناطق پر رفت و آمد شانس بیشتری برای فروش فراهم می‌کنند. پیدا کردن یک مکان عالی به کمی جستجو و خلاقیت نیاز دارد.

شما باید تمام نقاط بالقوه برای قرار دادن وندینگ ماشین خود را به طور کامل بررسی کنید. جمعیت شناسی مشتری، ترافیک مشتری و آنچه که مشتریان شما احتمالا خریداری می‌کنند را نیز در نظر بگیرید.

آسان بودن برای استفاده

یکی دیگر از مسائل مهمی که هنگام خرید یک دستگاه فروش خودکار باید به آن توجه کنید این است که مطمئن شوید دستگاهی که می‌خرید سریع، آسان و بدون دردسر است. استفاده از دستگاه وندینگ نباید دشوار باشد، زیرا اگر مشتری زمان زیادی را صرف کارکردن برای استفاده از آن کرده باشد، دوباره از آن استفاده نخواهد کرد. بنابراین، مهم است که ماشین‌های فروش خودکار برای شخصی که برای اولین بار با آن مواجه می‌شود، ساده باشد.

اندازه

مقدار فضایی که برای قرار دادن دستگاه وندینگ خود دارید، باید به عنوان راهنمای تصمیم گیری در خرید دستگاه فروش خودکار باشد. فضایی که در اختیار دارید باید دقیقاً اندازه‌گیری شود تا یک دستگاه فروش اتوماتیکی خریداری کنید که با این اندازه‌ها مطابقت داشته باشد.

برای مکانی با فضای محدود، یک دستگاه وندینگ قهوه کوچک مناسب است در حالی که برای یک دفتر بدون محدودیت فضا، می‌توانید یک وندینگ قهوه بزرگ‌تر را انتخاب کنید.

 قیمت دستگاه وندینگ

هزینه خرید دستگاه‌های وندینگ

قیمت یک دستگاه فروش خودکار به عوامل زیادی از جمله اندازه و کیفیت خود دستگاه بستگی دارد. آخرین ماشین‌های فروش خودکار، جدید، مدرن شده و با صفحه نمایش‌های لمسی هستند که پرداخت‌های کارتی را انجام می‌دهند، که معمولاً گران‌تر از ماشین‌های قدیمی تر هستند.

خرید ماشین آلات دست دوم نیز گزینه دیگری است، وندینگ‌های دست دوم نسبت به ماشین‌های فروش خودکار جدید ارزان‌تر هستند و این برای کسی که بودجه کمتری دارد یک گزینه عالی می‌باشد. زیرا یک ماشین وندینگ ارزان‌تر هزینه کمتری برای شما خواهد داشت در حالی که به شما امکان می‌دهد تقریباً همان مقدار سود را به دست آورید.

موجودی و نگهداری

هیچ چیز کمتر از یک دستگاه فروش خودکار که موجودی آن کم است، برای افراد غیر جذاب نیست. توصیه می‌شود با برنامه‌ریزی بازدیدهای مکرر از دستگاه‌های وندینگ خود، آن‌ها را تا حد امکان پر نگه دارید.

داشتن ماشین وندینگ تمیز با جلوگیری از خرابی، هزینه تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد. همچنین، هنگامی که افراد کثیف بودن دستگاه فروش خودکار شما را می‌بینند، بلافاصله متوجه می‌شوند که محصولی که می‌فروشید از کیفیت پایینی برخوردار است.

وندینگ ماشین‌ها ممکن است دچار خرابی و مشکل شوند و شما باید بتوانید آن را تشخیص داده و سریع برطرف کنید تا افراد بتوانند دوباره از آن‌ها استفاده کنند. دستگاه‌های فروش خودکار جدید معمولاً 1 یا 2 سال گارانتی دارند و همین طور تجهیزات استفاده شده ممکن است چند ماه ضمانت داشته باشند.

 

 


شرکت تیام تجارت آروند پس از یک دهه فعالیت های تحقیقاتی و تجاری در زمینه دستگاه های قهوه ساز و وندینگ تمام اتوماتیک (Vending Machine) بخصوص نوشیدنی های گرم و سرد ، هم اکنون ارائه دهنده ی مطمئن دستگاه های لوکس نوشیدنی متناسب با ویژگی های فرهنگی ، الگوهای مصرفی و سطوح درآمدی در کشور میباشد.