021-88861815

تیام وبلاگ

جمعی از مطالب وندینگ ماشین ها در جهان

وندینگ ماشین‌ برای هتل‌ها

وندینگ ماشین در هتل
وندینگ ماشین دارای مزایای زیادی مانند در دسترس بودن 24 ساعته‌ی تنقلات، غذا و نوشیدنی، عدم نیاز به کارکنان تمام وقت، تنوع زیاد و غیره می‌باشد. نصب یک وندینگ تنقلات و نوشیدنی‌های سرد و یا وندینگ قهوه، چای و نوشیدنی‌های گرم در هر هتلی یک راه عالی برای راضی نگه داشتن مشتریان می‌باشد.
گاهی اوقات میهمانان ممکن است بخواهند بعد از یک روز طولانی سفر، یک میان وعده یا نوشیدنی سریع بخورند. دستگاه‌های فروش خودکار می‌توانند نیازهای اولیه مهمانان را برطرف کنند که هم تجربه بهتری ایجاد می‌کنند و در عین حال درآمد اضافی هم به دنبال دارند.
لابی هتل یکی از بهترین مکان‌ها برای قرار دادن ماشین فروش اتوماتیک است. افراد به محض ورود به لابی می‌توانند به راحتی به دستگاه‌های فروش خودکار دسترسی داشته باشند و می‌توانند با تنقلات و نوشیدنی‌های سالم خود را سرحال کنند. از مزایای استفاده از وندینگ ماشین‌ها در هتل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

راحتی میهمانان
وندینگ ماشین‌ها به عنوان یک فروشگاه 24 ساعته بدون دخالت انسان کار می‌کنند و میان وعده‌های فوری و گزینه‌های غذایی را در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. گاهی اوقات میهمانان ممکن است فقط بخواهند قبل از رفتن به اتاق خود یک لقمه سریع بخورند، یک دستگاه خودکار برای آن‌ها بسیار مفید است. همچنین، نیازی به حمل پول نقد نیست، زیرا این دستگاه‌های فروش هوشمند دارای گزینه‌های پرداخت با کارت می‌باشند. از همین دستگاه وندینگ می‌توان برای ارائه انواع زیادی از محصولات مانند تنقلات، نوشیدنی‌ها سرد و گرم، قهوه، چای، بیسکویت‌ها و غیره استفاده کرد.

مزایا برای کارکنان
یک هتل، به ویژه یک هتل سطح بالا، یکی از مکان‌هایی است که به پرسنل 24 ساعته در هفت روز هفته نیاز دارد. کارکنانی که در هتل کار می‌کنند باید آماده باشند تا با نگرانی‌ها و چالش‌ها به شیوه‌ای حرفه‌ای برخورد کنند. وقتی خسته و گرسنه باشند، کار آسانی نخواهد بود. یک نوشیدنی یا یک میان وعده می‌تواند انرژی مورد نیاز کارکنان را برای مقابله با هر مشکلی تقویت کند.

صرفه جویی در هزینه برای صاحبان هتل
نیازی به استخدام یا استقرار نیروی انسانی برای وندینگ ماشین‌ها نیست. ماشین‌های فروش خودکار نیازی به اپراتور ندارند و هر فردی می‌تواند بدون نیاز به کمک کسی از این دستگاه‌ها استفاده کند. همچنین افرادی که از اقامت خود راضی هستند بیشتر تمایل دارند که شما را به دیگران توصیه کنند و یا دوباره به همان هتل بازگردند. که در نتیجه افزایش درآمد را به همراه خواهد داشت. داشتن غذا و نوشیدنی در دسترس، احتمال مراجعه مجدد مشتریان به هتل شما را افزایش می‌دهد. بدون شک دستگاه‌های وندینگ تنقلات و نوشیدنی‌های سرد و یا وندینگ قهوه، چای و نوشیدنی ‌های گرم یکی از مهم ترین امکانات هتل هستند که باید در هر هتلی در دسترس باشند.
 وندینگ هتل


شرکت تیام تجارت آروند پس از یک دهه فعالیت های تحقیقاتی و تجاری در زمینه دستگاه های قهوه ساز و وندینگ تمام اتوماتیک (Vending Machine) بخصوص نوشیدنی های گرم و سرد ، هم اکنون ارائه دهنده ی مطمئن دستگاه های لوکس نوشیدنی متناسب با ویژگی های فرهنگی ، الگوهای مصرفی و سطوح درآمدی در کشور میباشد.