021-88861815

تیام وبلاگ

جمعی از مطالب وندینگ ماشین ها در جهان

قهوه ترک ساز آرچلیک 3190 K

تنوع قهوه در سرتاسر جهان بسیار متنوع می باشد و هر نوع خاصی از قهوه متناسب با سلایق و رفتار مصرف افراد مختلف در دنیا می باشد. از انواع معروف قهوه در دنیا قهوه ترک می باشد که کلیه مصرف کنندگان قهوه در دنیا با این نوع قهوه آشنا بوده و به شیوه های متنوعی آن را دم(تهیه) کرده و به مصرف می رسانند. قهوه ترک به دلیل ملایمت خاص و یا شیوه های راحت تهیه ،در ایران نیز سرانه مصرف قبال توجهی نسبت به بقیه قهوه ها دارد و از طریق شیوه های دستی خانگی تا استفاده از جدیدترین دستگاه های قهوه ترک یا در اصطلاح ترک ساز جهت دم کردن قهوه ترک استفاده می شود.

در میان دستگاه های ترک ساز جهت دم کردن حرفه ای قهوه ترک برند آرچلیک(Arcelik) از سابقه و محبوبیت بالاتری برخوردار می باشد.سری های متفاوت قهوه ساز آرچلیک جهت دم کردن قهوه ترک نشان از استقبال کم نظیر کاربران از این نوع دستگاه های قهوه ساز داشته و در محیط های خانگی و صنعتی از قهوه ساز آرچلیک(Arcelik) استفاده می کنند و همواره منتظر معرفی مدل های جدید قهوه ساز آرچلیک (Arcelik)در بازار هستند.

از مدرنترین دستگاه قهوه ترک ساز آرچلیک می توان به مدل k3190 p اشاره کرد که به خوبی در کافی شاپ ها و استفاده های پرکاربر هم پاسخگوی نیاز کاربران می باشد. این نوع قهوه ترک ساز به شکل دوقلو بوده و در کمترین زمان بیشترین ارائه قهوه ترک را با بهترین کیفیت خواهد داشت.

 

 


شرکت تیام تجارت آروند پس از یک دهه فعالیت های تحقیقاتی و تجاری در زمینه دستگاه های قهوه ساز و وندینگ تمام اتوماتیک (Vending Machine) بخصوص نوشیدنی های گرم و سرد ، هم اکنون ارائه دهنده ی مطمئن دستگاه های لوکس نوشیدنی متناسب با ویژگی های فرهنگی ، الگوهای مصرفی و سطوح درآمدی در کشور میباشد.